Főoldal    Rendelhető típusok     Tájékoztató    Kapcsolat

 
     
 

Tekintse meg kisfilmünket

Video

 

 

VILÁGON ELSŐKÉNT!!!
         Vegyi anyagok helyett alvázvédőburkolatok a járművekre!

Az alapjaiban 1969-ben alakult cég legfőbb tevékenysége a "Légcirkulációs korrózió elleni aktív járművédelem” kutatása, prototípusok fejlesztése, - gyártása" volt. Egy évtized alatt megszületett az addigi autógyártás zsákutcába került technológiájának kiváltására (WE-606)-os  elnevezésű kerékjárat védőbetét (a 114 –es tip. Mercedesbe) a fizika és biológia összefogásából egy olyan eljárás ami alapja lett ,nemcsak a vegyi anyagok 80 %-os vagy teljes (pl.: PVC) elhagyásának, hanem azonnal megkérdőjelezte  a gyártók által, - az óta is teljesen feleslegesen erőltetett és a környezetet súlyosan terhelő passzív verzinkelést!

Így válhatott alapjául a „környezettudatos” jármű védelemnek majd gyártásnak...

Nem ellenállni kell, - hanem megelőzni !!!
Egyszerűen „aktívan” lehetetlenné kell tenni a korrózió létrejöttének feltételeit!!!

         A következő évtized (1979-1989) feladata volt a kiváló tulajdonságok elképzeléseit a jármű teljes veszélyeztetett felületeire kiterjeszteni a légellenállással abszolút szinkronban. Megszületett az első „fenékpanel” elnevezésű  WE-607-es részleges, (1983.Mercedes 123) majd a WE-707-es (1988.„SIGMA” magyar kisautó) teljes járműfenék burkolat!

Az eljárás bemutatkozott a világnak

(Moszkva, Nürnberg, Pittsburgh (USA) 1989-90)

„Környezetkímélő”elektrokémiai korrózió elleni védőrendszerként került a köztudatba! Szabadalmazva lett Németországtól egészen Japánig.

 

A harmadik évtized elején (1989-1996) eleinte még részleges burkolatokkal foglalkozunk, de már készülnek motorvédők, csomagtér, stb. burkolatok, - bizonyos fajtái. 1996-tól már elérkezett az idő a konkrét járműfenék optimalizációra koncentrálni és a világ járműiparának a földi élet ellen ható agresszív következményeinek késleltetésére, csökkentésére indult el a versenyfutás:

 

fogyasztás, káros anyag kibocsátás, oxigén-levegő felhasználás csökkentése mellett, ugyanakkor növelni a teljesítményt, sebességet, stabilitást  (diffúzör), - mint legfontosabbakat említeném a 13 féle, - a termék nyújtotta hatásokból.

Ebben a szakaszban a korrózió elleni védelem már abszolút alapszolgáltatás.

 

(1995-2001) között már teljes burkolatok készülnek, de a kipufogórendszer és hajtáslánc még részben, vagy teljesen nyitott! (VW Kafer, Trabant, - a két Old-Timer autón lettek bemutatva a jövő elképzelései, amik egy 210-es Mercedesen öltöttek testet 2002. jun.-ban az AUDI Forumon Ingolstadtban.)

Közben, - nem csak köztörvényes bűnözői módszerekkel működtetett gazdaságunkban, hanem a német autógyártók is elkezdték  (1993)-tól folyamatosan a DD 283 974 A/5 sz szabadalom bitorlását (Mercedes, VW, BMW…)  Ingolstadt után egy furcsa Mercedes levél és egy még furcsább VW  fejlesztő cégével folytatott együttműködési kísérlet meghiúsulása, valamint  17 éve, - e témában háborítatlanul a szabadalmi védelem  szikráját sem produkáló közigazgatásunk árnyékában tevékenykedő magyar fekete gazdaság háborítatlan volta miatt, -  a viszont eladást megszüntettem és a kipufogó rendszer, hajtáslánc, valamint újfajta motorvédők és felfüggesztések fejlesztését a továbbiakban inkognitóban végeztem. (2002. okt.)!

Az új elképzelések összessége és harminc év tapasztalatai alapján készült rendszer  az AutóDIGA 2006-os őszi vásár nagydíját nyerte. 2008,jun-ban a „Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal” támogatásával valósult meg az alábbi Logan modell, amely  általánosan hasznosítható mintaértékű megoldásokat tartalmaz a modulrendszerben  összeépíthető burkolat családok kialakításához.

Sajnos a magyar ügyintézési gyakorlat következtében nem volt bemutatható 2009.03.28.-án elsőként.

Lipcsében, - 16 nap múlva a Porsche-ék bemutatták a Panamerát Sanghajban a védett szabadalom ellenére!!

Dacia Logan (WE-707 "kényszeráramoltatású" járműfenék burkolattal) :

(nagyobb felbontásért kattintson a képekre!)